کشف ۱۶۶ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال کالای قاچاق در کرمان 

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۶۶ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال در طرح اخیر پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

سردار ناصر فرشید گفت: بنا به بررسی‌های میدانی و واکاوی میزان تردد وسایل نقلیه حامل کالای قاچاق در محور‌های اصلی و حتی فرعی استان کرمان، طرحی به منظور مقابله با عاملان این گونه تخلفات اقتصادی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه با استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان کرمان در مجموع ۸۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و در بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق، شامل: فرآورده‌های نفتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، دام، سیگار، تجهیزات رایانه‌ای و دیگر کالا‌های اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۶۶ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال برآورد کردند و میزان زیان ناشی از ورود این اقلام به تولیدات داخلی را چندین برابر این مبلغ عنوان کردند، بیان داشت: در این خصوص ۸۵ فقره پرونده برای ۹۲ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این اقلام و کالا‌ها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار